close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנת הרצאה מעולם לא הייתה קלה יותר

מערכת שורשכז אדר ב, תשפב30/03/2022

עורכים אירוע ומחפשים אחר אטרקציה שתשבור את השגרה בקרב הנוכחים והנוכחות? מעוניינים לייצר מאורע מעניין, מרתק ומעשיר אך לא בטוחים היכן להניח בדיוק את האצבע?

תגיות:
צילום: freepik
במרכז למרצים ולסדנאות תמצאו מגוון עשיר ורב של אפשרויות להרצאות רבות רושם ומרתקות, מפיהם של אנשי ציבור, סלבריטאים ואנשי מקצוע בעלי שם בעיסוקם.

הרצאה כמסמר האירוע הקרב ובא
זהו יכול להיות אירוע פרטי עם חברים ומכרים, וזהו יכול להיות כנס רחב היקף ובעל עשרות משתתפים.
הרצאות הפכו במרוצת הזמן לדרך נהדרת לשדרג כל מאורע עם שפע של אפשרויות לקבלת מידע וערך מוסף.
הרצאה יכולה להיות פרקטית ומעשית וכך ללמד את הנוכחים והנוכחות כיצד לזהות ולתרגם את שפת הגוף של האדם הנמצא מולם. הרצאות יכולות גם לעורר את חוט המחשבה באשר לנושאים
צילום: freepik
אקטואליים שוודאי צריכים להטריד כל אחד ואחת מאתנו.
ניתן לרתום אותן למגוון רחב ומקיף של תחומי עניין שונים, להתאימן לצורכיהם של מארגני האירוע ולייצר אימפקט משמעותי על הנוכחים והנוכחות במאורע.

מתאים לכל אירוע
את ההרצאות תוכלו לשלב במגוון רחב של אירועים שונים.

כך למשל, מושג שכבר הפך לנפוץ בישראל הוא הרצאות לחוגי בית; אלו הן הרצאות המוזמנות עבור חוג מאזינים מצומצם המבקש לייצר עניין בערב עם חברים או בני משפחה.

הרצאות יכולות גם להיות חלק בלתי נפרד מן הפעילות של יום גיבוש עובדים. הקניית ערך מוסף לצוותים השונים, היא דרך נהדרת למלא את מצבורי האנרגיה ולהפגין הערכה כלפי העובדים והעובדות אשר עובדים למען יעדי בית העסק.
הרצאות יכולות גם להתאים לכנסים ובהם המארגנים מבקש להותיר רושם רב ועניין בקרב המשתתפים והמשתתפות.

כיצד מוצאים מרצה מומלצ/ת?
שאילת בחירת המרצה היא בהחלט אתגר לא קטן כלל.
בהלו הרצאות - haalo.co.il שקדו על הפתרון ויצרו את מאגר המרצים המקיף והרחב בישראל, עם מגוון אישיויות חשובות ומוכרות, אנשים יודעי דבר, בעלי שם בתחומם ועד לסלבריטאים.
החיפוש אחר מרצה מתאפשר באמצעות מערכת סינון מהירה וקלה, וכן עם מגוון עמודים המחולקים על-פי נושא ובהם תוכלו למצוא את המרצים שיעשו לכם את האירוע.
לעתים קרובות, לא די במאגר מרצים כדי לערוך את הבחירה הנכונה. בדיוק לשם כך, צוות האתר מדגיש בכל עת את האפשרות לפנות אליו לקבלת מידע נוסף, הכוונה וייעוץ לקראת הפקת האירוע הקרב ובא.
יחד אתכם, צוות האתר יכווין אתכם למרצים שיענו על הנושאים בהם אתם מעוניינים להתמקד, ואף יעשיר ויספר על מרצים נוספים ונושאים אשר עשויים למצוא חן בעיניכם.

איתור כל מרצה ומרצה
ישנו מרצה מסוים בו אתם מעוניינים לכנס הקרוב? מרצה מבוקשת שאתם חפצים כי תופיע גם באירוע שלכם?
בכל מרצה ומרצה שאינם מופיעים באתר, בהלו הסוכנות למרצים וסדנאות מדגישים כי באפשרותם לערוך את הבדיקות והפעולות הנדרשות לאיתור המרצה ולסיוע בהפקת ההרצאה המבוקשת. נכון הן למרצים בישראל והן למרצים מעבר ים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה